Bommövningar

Idag var de en bra dag i stallet, Rådis blev superfin nu när hon blev klippt igår!💜 idag körde jag bommövningar i ridhuset, de gick så himla bra och allt kändes lätt i smidigt👌 jag var även sjuk hela dagen, jag gillar inte förkylning😷 jag nyser typ överallt, är snorig och ont i halsen.. Har även lite feber men de hindrar mig ej att åka ut till stallet..! Jag har pluggat hela dagen till en so uppsatts som ska vara klar på fredag.. Ska plugga igen svenskan imorgon då jag tror jag är hemma också.. Nästa vecka börjar första nationella proven.. Så jävla otaggad😔 men de kommer nog gå bra, de ska inte sänka mina betyg..!👊 
Imorgon vet jag inte riktigt hur jag ska rida, de kommer jag nog på lite senare. Imorgon ska jag även lägga upp schema på hur jag ska rida under dom kommande dagarna. 
Idag var de super härligt väder, älskar solen☀️



Jag gillar den här hästen väldigt mycket😍😘