Stjärna🌟

Idag hopptränade jag och de gick super bra! Körde inte så hårt med henne då hon hade tappsko men de är så pass bra underlag i ridhuset👍
Jag åkte till skolan idag, skit jobbig dag.. Är fortfarande förkyld.. Jag vill träna på gymmet och tänker göra de snart i vilket fall, kan inte vafa utan gymmet längre🔫
Vi fick reda på dom nationella proven som ska ske nästa vecka, de börjar med svenska.. Kul.. Redan på fredag har vissa de, de är upp till läraren med ena delprovet vilken dag hon ville sätta den, de kommer inte vara samma får alla, iaf i ena delprovet. Jag är faktiskt inte så nervös för nationella proven, jag ska göra de jag kan + liiiite till.. Eller mycket till...😁
Imorgon får Råttan vilodag, hon ska även få dit en ny sko på plats.. 
Jag tog inga bilder eller filma från dagens pass, jag är ganska så glömsk med de men jag ska uppdatera med bilder lite senare..

Detta var ingen passande bild till dagens inlägg men jag tycker citatet är bra