👉Dagen👈

IgĂ„r fick RĂ„ttan vilodag👌 
Idag hĂ€ngde jag med lallo pĂ„ tĂ€vling pĂ„ MĂ€rsta och de gick super bra! Hon kom placerad och Valla (hĂ€sten) sĂ„g jĂ€tte fin ut😊👌 dom startade 120, lĂ€ngtar tills jag och lilla RĂ„dis ska starta det😄👊
Idag red jag bommövningqr, de kĂ€ndes bra och hon var som finast i slutet nĂ€r jag travade av henne och galopperade lite💕 imorgon ska jag hoppa pĂ„ CC för Lallo, lĂ€ngtar😊 
Sen ska jag Ă€ven stĂ€lla ut min moppe, jag kommer slippa ta bussen👏 gillar inte bussen... Gillar min moppe Harald...
Sen blir de Ă€ven en del plugg dĂ„ vi har en del till nĂ€sta vecka.. Ganska stressad dĂ„ de Ă€r en del grupparbeten ocksĂ„ som ska vara klart och det finns vĂ€ldigt sega personer som inte bryr sig eller tĂ€nker pĂ„ andra i gruppen som drar ut pĂ„ tiden.. Jag kommer skriva en avslutning pĂ„ denna uppsats och det Ă€r bara en som Ă€r klar med sin del av typ 4 st.. Skynda er mĂ€nniskor! 👋

Hittade en bild pĂ„ finaste RĂ€ttzĂ„ lĂ€tt💕