Hur fan kan en sån bra dag vända till den värsta?!

Idag hopptränade jag på CC för Lallo och de gick så himla bra 😍 jag är så nöjd över dagens pass och Råttan var jätte fin från början till slut och de blev inte ett krångel eller nått på hela passet! Jätte nöjd😍😍👊 
Det var så himla bra väder idag också😄
Men så kommer jag ut till stallet och de vänder till min mardröm😢 lilla kattpappan i stallet hade blivit påkörd och jag gick upp på loftet för att lämna nånting och så ser jag kattpappan halta runt och var helt jävla borta och såg ganska typ efterbliven ut som den aldrig sett nånting någonsin innan😢... De är svårt att beskriva detta... jag kunde inte se mer och jag led med katten och jag hamnade typ i chock.. Så jävla hemskt... De där hade jag inte velat se😭 tänker bara på honom för ikväll och han får ha de så bra i katthimlen❤️❤️❤️
R.I.P kattpappan❤️❤️❤️❤️


Imorgon ska jag rida bommövningar i ridhuset.. Mamma o Lallo klippte förresten Råttan idag efter jag ridit och åkt hem.. Finis hästis💕

Mamma är ingen bra fotograf.. Men imorgon kommer de bilder på Rådis👌❤️