Träningsdag och isvak

Idag hopptränade jag för Lallo, de blev ändrade planer.. Det gick jätte bra👍 jätte nöjd över träningen🙌 Imorse badade jag isvak med klassen.. Det var hemskt.. De var så sjukt jävla kallt i vattnet! Mina lungor drogs typ ihop så jag inte kunde andas i vattnet.. Jag typ drog efter andan i vattnet och fick typ panik och när jag äntligen kom upp kunde jag andas😅 aldrig igen....
Sen grillade vi och satt vid en brasa och sen gick vi hem.. Det var väldigt långt att gå och det blev typ lite "missförstånd" eller vad man ska säga med skjuts cykelvägen vid rävsta så jag och några gick hela vägen dit (lång bit) + hem så jag hade träningsverk.. Som många människor hade gjort i detta fall skulle nog vara att lägga sig ner i soffan och titta på tv och äta choklad men nej(fick höra en som gjorde det..), de gjorde inte jag.. Jag åkte och gymmade i en och en halv timme med en kompis😁 sen efter gymmet så åkte jag och hopptränade så jag är ganska trött nu i hela kroppen.. 
Imorgon ska Råttan få en vilodag👌 ska träna efter skolan också.. Ingen vilodag för mig inte..! Sen ska jag nog äta en sallad från valvet efter😋

Bild från dagens pass