Lite blandat

Idag red jag i ungefär 30 min i ridhuset. Det gick jätte bra idag, hon var super fin😊 red inte så hårt idag.. Imorgon ska jag träna för Lallo med lite markarbete så de kommer bli bra👌 
Tråkigt skoldag och de antar jag kommer vara de närmsta dagarna nu och sen börjar såklart nationella proven.. Roligt.. 
Om 2 veckor ungefär fyller jag år också, Nice😁 fyller den 20 mars så de är inte så långt kvar👏
Tog inga bilder eller så från ridpasset då jag blivit dålig på de men ska börja imorgon igen och även uppdatera lite tidigare än 12 på natten😂 men de kommer nog bli sena uppdateringar osv nu när alla prov drar igång då jah tycker att skolan går före de mesta. 
Seg dag och segt liv..

Jag såg förresten trolljägarna på 3an idag då Saga Scott (från paradise hotell) var med.. Hon sa en ska som var så sjukt sant. Att tjejer blir kallade horor osv när dom ligger men en kille men när killen ligger med tjejer så blir han hyllad och kallad kung osv.. Varför fan är de så? Sen att tjejer har sjuka komplex på sin kropp och utseende är inte så konstigt nu.. Jag får också de ibland då man måste vara på ett visst sett och typ se ut som t.ex att man ska ha stor rumpa och stora bröst osv.. Säger inte bara att de är bara vi tjejer som är utsatta utan de är även killar att dom alltid ska vara så tränade och ha magrutor.. 
Kan inte man bara få slut på detta??

Tack o hej leverpastej