Inga lektioner och en bra dag i stallet

Idag red jag ut, jag skulle egentligen ridit för Lallo men de blev ändrade planer, men på söndag ska jag till cc och hoppa👍 idag hade jag bara 1 lektion.. Skönt👌 slutade med andra ord 11.10 efter bilden.. Vi skulle ha haft so på morgonen men läraren kom inte då hon även är "rektor" nu tills riktiga rektorn kommer tillbaka så hon var på nån konferens. Men vi blev insläppta av en annan lärare så vi kunde skriva våra berättelser som ska vara klara nästa vecka.. Jag är den i gruppen som ska skriva avslutningen och i är 5 st.. 1 är klar och den andra vet jag inte.. Känner mig lätt stressad. 
Sen hade jag bild, vilket är ganska chill ämne.. Vi skulle ha haft no efter lunchen men vår lärare var sjuk så de var liksom inget där. Jag satt kvar typ 1 timme till efter lunchen, vi skulle även ha haft elevensval grej men ridprofilen jag går på var inställd också så åkte jag till stallet och red ut i solen👌👌 
Tränade även när jag kom hem👏 tränade 1 timme bara, jag tränade ben, lite mage och lite kondis. Hann endå inte göra allt bara på den timmen men men.. Jag tänkte träna imorgon efter skolan då Rådis får vilodag💕